Krepšelis

Krepšelis tuščias

D.U.K.

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Koks greičiausias būdas susisiekti?
 

Susisiekti galite bet kuriuo jums tinkamu metu.

Darbo dienomis atsakysime nuo 8 iki 19 valandos.

 

 

Visus apmokėtus užsakymus klientams išsiunčiame tą pačią dieną.

Numatyta užsakymo pristatymo trukmė yra 1 – 2 darbo dienos.

Pristatymas paštomatais OMNIVA, LP express, Smartpost trunka 1-2 d.d.

Pristatymas kurjeriais 1-2 d.d.

Elektroninė bankininkystė:
Paysera sąskaita, AB „Swedbank“, AB „SEB bankas“, Luminor, AS Citadele bankas, Revolut, AB „Šiaulių bankas“, UAB Urbo bankas, Lietuvos centrinė kredito unija, N26 Bank
 
Kitos mokėjimo sistemos:
„Lietuvos Spaudos“ ir „Narvesen“ kioskuose , „Perlas“ terminalai,  Paprastu pervedimu arba grynaisiais banke
 
Sumokėti kurjeriui nėra galimybės, nes tai stipriai išaugintų kvepalų kainą visiems klientams, net ir tiems, kurie nenori šios paslaugos. Mūsų įmonė suinteresuota pasiūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje. Mes paskaičiavome remiantis statistika, jog pasirašius grynųjų pinigų surinkimo sutartį su kurjerių kompanija nebegalėtumėme būti konkurencingi rinkoje, o kainos prilygtų konkurentų siūlomoms panašių produktų rinkoje.

Dėl mūsų veiklos pobūdžio prekių gyvai atsiimti nėra galimybės.

Visi užsakymai siunčiami su sąskaita faktūra. 

Jei jos negavote susisiekite su mumis el. paštu info@zefyra.lt ir mes ją nedelsiant atsiųsime Jums.

Nepavykus apmokėti užsakymo, gausite automatiškai Payseros sugeneruotą el. laišką su apmokėjimui reikalingais duomenimis. Neapmokėti užsakymai atšaukiami ir pašalinami po valandos.

Norėdami keisti pristatymo duomenis susisiekite su mumis :

1: El. paštas: info@zefyra.lt

2. Tel.: +370 671 353 60

3. Užpildyti susisiekimo formą mūsų kontaktų puslapyje .

Užsakytos prekės pristatomos jūsų pasirinktu būdu:

Omniva, LPexpress, Smartpost paštomatais/ kurjeriu, DPD paštomatais / kurjeriu į namus.

Registracija mūsų parduotuvėje nėra būtina, tačiau registruoti klientai gauna šiuos privalumus:

savo paskyroje tiesiogiai gali matyti užsakymus, pirktas prekes, sumokėtą sumą, užsakymų statusus, siuntų sekimo kodus, išsaugoti ir keisti adresus, išsaugoti prekes krepšelyje, keisti slaptažodį.

Žinoma, užsakymo statusus ir patvirtinimą siunčiame visiems klientams.