/ Visiems naujiems klientams su nuolaidos kodu NAUJAS 5% nuolaida / Visiems naujiems klientams su nuolaidos kodu NAUJAS 5% nuolaida / Visiems naujiems klientams su nuolaidos kodu NAUJAS 5% nuolaida / Visiems naujiems klientams su nuolaidos kodu NAUJAS 5% nuolaida / Visiems naujiems klientams su nuolaidos kodu NAUJAS 5% nuolaida / Visiems naujiems klientams su nuolaidos kodu NAUJAS 5% nuolaida /
/ Visiems naujiems klientams su nuolaidos kodu NAUJAS 5% nuolaida / Visiems naujiems klientams su nuolaidos kodu NAUJAS 5% nuolaida / Visiems naujiems klientams su nuolaidos kodu NAUJAS 5% nuolaida / Visiems naujiems klientams su nuolaidos kodu NAUJAS 5% nuolaida / Visiems naujiems klientams su nuolaidos kodu NAUJAS 5% nuolaida / Visiems naujiems klientams su nuolaidos kodu NAUJAS 5% nuolaida /
D.U.K.
DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
Koks greičiausias būdas susisiekti?
Visada stengiamės atsakyti klientams kiek galima greičiau.
Susisiekti galite:
1: El. paštas: info@zefyra.lt
2. Tel.: +370 671 353 60
3. Užpildyti susisiekimo formą mūsų kontaktų puslapyje .
Kokiu metu galiu susisiekti?
Susisiekti galite bet kuriuo jums tinkamu metu.
Darbo dienomis atsakysime nuo 8 iki 19 valandos.
Per kiek laiko užsakymas išsiunčiamas?
Visus apmokėtus užsakymus klientams išsiunčiame tą pačią dieną.
Per kiek laiko užsakymas pristatomas?
Numatyta užsakymo pristatymo trukmė yra 1 – 2 darbo dienos.
Pristatymas paštomatais OMNIVA, LP express, Smartpost trunka 1-2 d.d.
Pristatymas kurjeriais 1-2 d.d.
Kokie galimi atsiskaitymo būdai?
Ar galiu atsiskaityti atsiimant prekes?
Ar galiu prekes atsiimti gyvai?
Dėl mūsų veiklos pobūdžio prekių gyvai atsiimti nėra galimybės.
Ar galiu gauti PVM sąskaitą faktūrą?
Visi užsakymai siunčiami su sąskaita faktūra.
Jei jos negavote susisiekite su mumis el. paštu info@zefyra.lt ir mes ją nedelsiant atsiųsime Jums.
Kas būna neapmokėjus užsakymo?
Nepavykus apmokėti užsakymo, gausite automatiškai Payseros sugeneruotą el. laišką su apmokėjimui reikalingais duomenimis. Neapmokėti užsakymai atšaukiami ir pašalinami po valandos.
Ką daryti, jei užsakyme nurodžiau netikslius duomenis?
Norėdami keisti pristatymo duomenis susisiekite su mumis :
1: El. paštas: info@zefyra.lt
2. Tel.: +370 671 353 60
3. Užpildyti susisiekimo formą mūsų kontaktų puslapyje .
Kokie galimi pristatymo būdai?
Užsakytos prekės pristatomos jūsų pasirinktu būdu:
Omniva, LPexpress, Smartpost paštomatais/ kurjeriu, DPD paštomatais / kurjeriu į namus.
Ar norint apsipirkti reikia registruotis?
Registracija mūsų parduotuvėje nėra būtina, tačiau registruoti klientai gauna šiuos privalumus:
savo paskyroje tiesiogiai gali matyti užsakymus, pirktas prekes, sumokėtą sumą, užsakymų statusus, siuntų sekimo kodus, išsaugoti ir keisti adresus, išsaugoti prekes krepšelyje, keisti slaptažodį.
Ar gausiu užsakymo patvirtinimą el. paštu?
Žinoma, užsakymo statusus ir patvirtinimą siunčiame visiems klientams.